2015. április 4., szombat

Tavasz van

Tavasz van és én 3 hónapja nem fogtam tűt a kezembe. Az olvasás mellett nem sok időm van alkotni sajnos (szépen haladok a listámmal) Meg valahogy nincs ihlet, sokszor kedv sem. Ezek nélkül meg nálam nem működik a dolog. :(

Tegnap találtam egy fa szív képkeretet és ezzel el is döntöttem, hogy hímzek bele valami apróságot. Natúr állapotban vettem, 2 réteg lazúrt kentem rá és voila :)

luli mintájára esett a választás, imádom a miniatűr cukiságait! :) 


Nem akartam mára még egy bejegyzést csinálni, ezért ezt bővítem ki a mai alkotással. 
Vagyis előbb egy szerzemény, amit potom 450.-Ft-ért sikerült megvennem egy hölgytől. Egy mini hintaszék. Meg akart tőle szabadulni, nekem meg szerelem volt első látásra! :) 

Kellett a bele való is, mert milyen már, hogy üresen árválkodik szegény. 

Ismét luli minta lett belőle, mini párna befejezésként. :) Fogadjátok őt, vagyis őket is szeretettel! :)



4 megjegyzés:

  1. Ez nagyon cuki! Megyek, megnézem mit olvastál...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Haladok szépen lassan! :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett!!!
    Áldott, szép Húsvétot kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Neked is boldog húsvétot kívánok! :)

      Törlés