2014. december 25., csütörtök

Karácsonyi dömping

Elég rég nem írtam, de volt, amit nem mutathattam meg, mert meglepinek készült! :)

Egész október elejétől a karácsonyra készültem ajándékokkal és horgolt pihékkel. Sokat elajándékoztam, de igyekeztem a saját fára valót is megcsinálni. 
Ezek voltak a kedvenceim, szép nagyok lettek, kb. 10 cm-esek. Egy régebbi Nők lapja Advent különszámban leltem rá a mintákra. Mesések!!! 


Elkészítettem az adventi koszorút is, ami kicsit eltér a hagyományostól. Még véletlenül sem lett koszorúra emlékeztető formája! :) Sok termés, fahéj, csillagánizs, moha és a kedvenceim: az apró csipeszek!



Télapó alkalmából megleptem magam egy könyvvel. -Caitlin Sainio - 100 horgolt hópehely- Régóta ácsingóztam utána és végre az enyém lett! :) 
Gyönyörű darab, tele csodaszép horgolt pihével! 


Ebből a könyvből sikerült 32 db hópelyhet megcsinálnom karácsonyig, de tegnap este kiderült, kevés lett, jövőre ismét bele kell húznom :)

Sütöttem is, bár túl sok erőfeszítést szerencsére nem kívánt. Nagyon egyszerű, finom és illatos. Gesztenyés csók a neve, recept itt. Vigyázat, nagyon eteti magát! 



Részt vettem egy karácsonyi ajándékozós csoportban, megleptük egymást xszemes apróságokkal. Húzottamnak egy hímzős műhely született, benne saját festésű fonallal, csipkével és farkasfoggal. Horgoltam egy pici tatyót is és tettem egy angyalkát is mellé. Imádtam minden egyes darabkáját csinálni és úgy láttam, nagy örömet szereztem vele! 


Én is kaptam meglepi ajándékot! Tegnap, mint egy kisgyerek estem neki a csomagoló papírnak. Gyönyörű ajándékok, imádom 


Ezúton kívánok minden kedves olvasómnak, követőmnek Nagyon Boldog, Békés Karácsonyt!

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű hópelyheket horgoltál, és hihetetlenül sokat!
    Boldog Karácsonyt Nektek is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, most bajban vagyok, mert valamivel szöszmötölnöm kéne, hiányzik a horgolótű! ;)

      Törlés
  2. Békés, boldog karácsonyi ünnepeket! :-)
    Nagyon szépeket alkottál! :-)

    VálaszTörlés
  3. Kellemes Ünnepeket kívánok! Nagyon szépek a horgolt hópihéid, sárgulok is az irigységtől :) Nagyon szépek az ajándékok is - amit adtál és amit kaptál szintén!

    VálaszTörlés