2014. június 12., csütörtök

Ballagásra szeretettel

Ballagási ajándék készült az elmúlt hetekben. Igen, hetekben. 

Életemben először hímeztem 40 ct-s vászonra, több kevesebb sikerrel. Annyira apró, hogy csak természetes fénynél voltam képes öltögetni, így elég lassan haladt, de még időben készen lett. 

Viszont a hölgy nem tudott várni szombatig, így én is megírom a bejegyzést és megmutatom, mi készült. 

Monogramos, igazi nőcis doboz, csak és kizárólag barna és fehér színkombinációval, hozzá egy pillangós sk nyaklánc!

Az öröm nem maradt el, nagy sikert aratott!

Íme ők:
 

És egy kicsit közelebbről











8 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ajándékokat készítettél, nem csoda ha sikert arattak!:)
    Szép hétvégét Neked!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Neked is szép hétvégét! :)

      Törlés
  2. Eine sehr schöne Stickerei. Liebevoll verpackt
    Bianca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vielen Dank, Bianca! :) Bitte schauen Sie auch in die Zukunft.

      Törlés
  3. Szerintem ilyen gyönyörű ajándékoknak mindenki örülne!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek lettek a munkáid! A doboz különösen tetszik.. Hidd el, a szemed gyorsan megszokja majd a 40 ct-t vásznat,én imádom használni.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! :) Első nekifutás volt a 40-es, bízom benne, hogy legközelebb könnyebben fog menni :)

    VálaszTörlés