2014. február 22., szombat

Első festés

Hoztam mutogatni valót, méghozzá az első festésem eredményeit. Mivel még életemben nem csináltam, fogalmam sincs, hogy hogyan kell. Csak mentem a saját fejem után és ezek születtek. :) Egyszerű textilfestéket vettem és mártogattam, áztattam (kivétel a barnás, mert az fekete tea áldozata lett). Nem sokáig, bár lehet, hogy tovább kellett volna, fogalmam sincs.

A bobina mintát a netről szedtem le. Honnan máshonnan, mint a Pinterestről! ;) Kinyomtattam névjegykártya kartonra, majd rátekertem a kész műveket.


Tervem is van velük, de hogy mikor fogom őket megvalósítani, nah, az egy nagyon jó kérdés! Előbb-utóbb biztos! :)

7 megjegyzés:

  1. Szép színeket festettél. :-)
    Kíváncsian várom mit alkotsz majd belőle. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Mindenképp megmutatom majd mi lesz belőlük :)

      Törlés
  2. Nagyon szép színek lettek! ... és a bobina is fantasztikus! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) A bobina úgy látom sikert arat! ;)

      Törlés
  3. nagyon csinosak, tavaszhozóak lettek! kíváncsian várom mi születik meg velük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Nagyon várom a tavaszt, remélem hamarosan beköszönt! :)

      Törlés
  4. Szépeket alkottál! Vajon mi készül belőlük?

    VálaszTörlés