2014. január 1., szerda

2014 első "termése"

Új év estéjén sem unatkozom. Mondjuk sose unatkozom, mindig szöszmötölök valamivel.  
Igaz, még nincsen kész, de alakul. Lassan, de biztosan. Jézuska volt olyan aranyos és hozott nekem alapanyagot! :) Talán idén karácsonyra meglesz, mert hatalmasnak ígérkezik, és jó melegnek!
Ismerkedjetek meg a szunditakaróm egy kisebb darabkájával. 
Sok-sok apró darabkából áll össze és minden darabka sok-sok fonalból. :)


Neten találtam egy hasonló takarót, de nekem nagyon "hópihe" formája volt a blokkoknak, ezért terveztem egy sajátot.
Az első horgolós mintámat meg is osztom veletek! 
Fogadjátok szeretettel, remélem tetszeni fog! :)

6 megjegyzés:

  1. Teccik... :)))
    Ha még nem mondtam volna: BOLDOG ÚJ ÉVET!!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! A boldog új évet is, neked is viszont! :)

      Törlés
  2. Boldog új esztendőt kívánok, alkoss nagyon szépeket idén is. Igaz, én elsősorban a keresztszemes munkáidat szoktam csodálni, azért ezek a csillagocskák is tetszenek;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, neked is boldog új évet! Lassan félre teszem a horgolást és jön az xszem, kezd már hiányozni :)

      Törlés
  3. Van kedved játszani? Nézz be hozzám!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a felkérést, naná, hogy van kedvem! :) Pedig tegnap este bekukkantottam hozzád, még nem volt kint az új bejegyzés!

      Törlés