2012. november 7., szerda

Először is a bemutatkozás ... "röviden, tömören"

 Évek óta megszállottja vagyok a fotózásnak, főleg a természet apró kincseit szeretem lencsevégre kapni. Nem vagyok sem művész, sem profi, pusztán hobbiból koptatom a zárat, saját magam örömére. 
Másik nagy szerelmem a keresztszemes hímzés. Még általános iskolás voltam, amikor beiratkoztam egy hímzőszakkörbe. Ott még inkább csak Kalocsait csináltunk. Kb. 10 évvel ezelőtt volt az egyik magazinban egy darab piros anyag, mellette fonal és minta egy hóemberről. Hetekig állt a szekrényemen. Aztán egyszer kézbe vettem és néztem ezzel vajon mit kell csinálni. Aztán anyum mutatta meg, hogy lesz az anyagon keresztöltés. Szerelem volt első öltésre. :) Amint befejeztem, mentem a szomszéd nénihez kölcsönkérni egy kézimunka könyvet, majd anyagot vettem és fonalat. Egy havas házikó volt. Azóta is szeretem ezt a mintát és nemrég sikerült megszereznem az egész sorozatot!

Mostanában másra is ráfanyalodtam. Elkezdtem ékszereket gyártani. Fülbevaló, nyaklánc...

 

Rengeteg minden van még, amit szeretnék megvalósítani. 
Bár annyi időm lenne, mint ötletem!

Hát akkor, kezdődjék a játék! :)  
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése